lauantai 5. maaliskuuta 2011

Emden kutsuu!

Jihuu! Sähköpostia sain Saksasta ja siellähän luki että lähden Emdeniin päin! :---D Nyt tuntuu jo toooosi jännältä kun on jo näin lähellä kaikki hommelit ja wihii. :D


Elikkäs Emden on ihan Pohjanmeren rannalla! (: Kuulostaa todella hyvältä! Se on semmoinen Rovaniemen kokoinen kaupunki ja siitä on semmoset 70 km seuraavaan isoon kaupunkiin. (: Saan isoveljen! :D Wohoou! :D Se on 93 vuonna syntynyt poika joka ei ole ensivaikutelman mukaan mikään maailman  taviksin tyyppi! :D Se nimittäin soittaa bändissä (joka on levyttänytkin) niin  säkkipilliä! :--D se on aika jännittävää. Sitten se pelaa sählyä ja jääkiekkoa ja niitten perhe on muutenkin urheilullinen joka on mahtava juttu! En kestäis elää perheessä joka mähöää ja on ihan plösö muutenkin. Joten tosi hyvältä kuulostaa! Oon jo aivan innoissani täällä! :---D

Jooo oon nyt puhunu facessa sen mun isoveljen kanssa ja se kuulostaa tosi kivalta tyypiltä! :D Mulla on 5 km:n koulumatka jonka meen pyörällä ja se on kivaa! Kohta saan nähdä kuvia niistä ja talosta ja kaikesta! (: EI OO TOTTA tää on oikeesti totta! :--D Nyt koko ajan tajuan enemmän ja enemmän. (: 168 päivääääääää. (:

Jepajeps eipä tässä kohta infotilaisuus. (--: Ja tänään puhuin saksaa yhen tyypin kanssa joka puhu saksaa yhtä hyvin kun savolaiset suomea! :D Ja silti ymmärsin sentään jotain. 8--D

Mikäs tässä ootellessaaaaaa hyvältä näyttää ei voi muuta sanoa! Sommoro!

4 kommenttia:

  1. HEI mä lähen skotlantiin kesällä kolmeks viikkoa nii sitte hohoho tuun sieltä säkkipilli kainalossa :-------)

    VastaaPoista
  2. Hehee niin lähetkin! Hyvä tuokin se säkkipilli!
    : D Ja opettele vielä soittaanki sitä ni hyvä tulee (:

    VastaaPoista
  3. Hih, olisit kommentoinut vaan suoraan blogiin, sitä olin ajatellu.:D mut eipä haittaa. Hienoa että lähdet Saksaan! mulle tuo Pohjois-Saksa on vähän vieraampaa aluetta, mutta sielläkin haluaisin ehdottomasti käydä joskus, kun siellä ei ole mitään kauhean vahvoja murteita kuulemma niin saa puheestakin jotain selvää...;)

    VastaaPoista
  4. Aivan, niinhän olisi voinut toki tehdä! :D Jep, mulle on oikeastaan ihan sama että minne päin Saksaa lähden, kunhan lähden. :D Eikä sillä maallakaan ole edes niin paljon väliä. :--D Mutta olis kyllä kiva käydä Alpeilla...

    VastaaPoista

Kommentti on aina paikallaan!