perjantai 25. marraskuuta 2011

.

Joo.
Eilen tähän aikaan olin ihan puolipaniikissa oikeasti miettimässä että jos sitä jäis tänne. Oikeasti mietin sitä, enkä vaan miettiny, vaan yritin myös toimia ! Listasin paperillekki asioita miks pitäs jäädä ja miks lähteä. Ja niitä oli yhtä paljon! En oikeasti osaa päättää. Ihan sama jäänkö vai lähdenkö, kuitenki tuun katumaan päätöstä ja oleen surullinen.

Lähen kuitenki ylihuomenna kohti Lappia. Kolme päivää on ehkä liian vähän aikaa miettiä että jos sitä sittekki jäis. Jos lähtisin vasta viikon päästä, luultavasti jäisin. Nyt on ehkä kuitenki parempi ajatella järjellä, eikä sillä miltä tuntuu. Lähtö on aina vaikeeta, nyt varsinki. Koska kaikki jutut kotona, kaverit ja perhe ja koulu, ne on ja oottaa sielä vaikka jäisin tänne muutamaks kuukaudeks ! Mutta nää ihmiset ja tää tilanne ja kaikki, ei oo sama enää vaikka tulisinki käymään. KUN tulen. Tää oli oikeasti vaikein päätös mitä oon ikinä joutunu tekemään. Mie en vaan voi saada kaikkea !
Mutta oon hirmu ilonen ja niin että ees pääsin tänne ! Ees kolmeks kuukaudeks. VAIKKA kolmen kuukauden vaihdot pitäs kieltää laissa ! En haluu pois! D:
 Tää viikko oli ihana ja nopea ja sori nyt ei tuu mitään kuvia, tää vaan oli tämmönen hätäpostaus en ees tiiä kirjotanko ennen lähtöä mutta jooooo. Huomenna vika päivä ja hui kauhia ! Oon ihan sekaisin täällä raukka parka. : C
Mun piti oikeasti kirjottaa tänne vaikka mitä mutta en tietenkään muista ja oon niin väsykin ja ei teitä kyllä varmaan kiinnosta. Mutta joo mie voisin tästä jatkaa pakkaamista... En usko vielä että oon lähössä oikeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti on aina paikallaan!